کتاب عکس یا فتوبوک

چاپ دیجیتال کتاب عکس | فتوبوک

چاپ دیجیتال کتاب عکس (همان فتوبوک) سفارشی با کلی حس و حال خوب میتواند هدیه ای خاص برای خانواده و دوستان در مناسبت های مختلف باشد. شما با هدیه کتاب عکس، زمان های خاصی را که با هم سپری کرده اید را به خاطر خواهید آورد. اگر علاقه مند به عکاسی هستید و قصد دارید کتاب عکس ویژه خود را چاپ کنید، بهتر است قبل از چاپ دیجیتال کتاب عکس نکات و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید. کارشناسان ما در شبدا به صفر تاصد چاپ دیجیتال کتاب عکس میپردازند و در انتها به سوالات متداولی که در مورد چاپ دیجیتال کتاب عکس است پاسخ میدهند. با ما همراه باشید.

فتوبوک (کتاب عکس) چیست؟

فتوبوک یا به عبارت دیگر کتاب عکس مجموعه ای از عکس های دیجیتال یا الکترونیکی در اینترنت است که در یک آلبوم طراحی شده کنار هم قرار گرفته اند. در قدیم همانطور که به خاطر دارید عکس های چاپ شده در یک آلبوم بزرگ چرمی جمع آوری می شد و یادآور روزهای شیرین زندگی بود. در چاپ دیجیتال کتاب عکس مانند آلبوم های قدیمی به شخص این امکان را می دهد تا تصاویر دیجیتال را در قالب آلبوم جمع آوری کند. شما میتوانید یک آلبوم خاص با طراحی دلخواه برای خود تهیه و چاپ کنید. برای چاپ دیجیتال کتاب عکس میتوانید به سایت شبدا مراجعه کنید.

چاپ دیجیتال کتاب عکس

لحظات شیرین زندگیتان را در کتاب عکس ثبت کنید

ایده چاپ دیجیتال کتاب‌عکس برای ثبت تمام لحظات مهم زندگی عالی هستند. برای شروع طراحی ابتدا باید ابعاد و اندازه کتاب عکس را تعیین کرد. انتخاب اندازه کتاب عکس باید متناسب با اندازه عکس ها و طراحی باشد برای مثال اگر عکس های شما بیشتر از طبیعت و محیط زیست است بهتر است از کتاب عکس های عمودی استفاده کنید. طراحی کتاب عکس شامل مجموعه‌ای از طرح‌ها، پس‌زمینه‌ها و چیدمان‌های ساده می باشد. در شبدا ویراستار و گرافیست های ما به شما کمک می‌کنند تا طرح‌بندی عکس‌هایتان را سفارشی کنید، عکس‌ها را جابه‌جا کنید، تغییر اندازه دهید و متن یا تزئینات به کتاب عکس اضافه کنید. فقط کافیست همین الان فایل عکس های خود را در سایت شبدا بفرستید تا در کمترین زمان برای شما کتاب عکس مورد علاقه تان را طراحی و چاپ کنیم.

چاپ دیجیتال کتاب عکس و ثبت خاطرات زندگی

چگونه یک کتاب عکس یا فتوبوک دیجیتال بسازیم

برای ساخت کتاب عکس یا فتوبوک به تجهیزات خاصی نیاز ندارید، فقط کافی است عکس های چاپی خود را اسکن کنید یا عکس های دیجیتالی را از دوربین خود انتخاب کنید و به رایانه یا کامپیوتر منتقل کنید. با دسترسی به وب سایت یا نرم افزار های کتاب عکس می توانید طراحی منحصر بفرد خود را داشته باشید؛ بنابراین اگر در طراحی گرافیک مهارت دارید می توانید کتاب عکس خود را به تنهایی تهیه کنید. در انتها کار باید کتاب عکس دیجیتالی خود را چاپ کنید. جالب است بدانید که در شبدا چاپ دیجیتال کتاب عکس هزینه اصلی شما خواهد بود و تمامی خدمات طراحی و گرافیک را به صورت رایگان به شما ارائه می دهند. همچنین شما میتوانید با سفارش چاپ دیجیتال کتاب کودک از شبدا، از خدمات طراحی و گرافیک بصورت رایگان بهره مند شوید.

چاپ دیجیتال کتاب عکس، هدیه خاص برای خانواده

هر کتاب عکس یا فتوبوک یک اندازه استاندارد دارد

هر کتاب عکس یا فتوبوک معمولا در اندازه و سایز استاندارد به چاپ میرسند. اندازه کتاب عکس به جهت و تعداد عکس‌ها بستگی دارد؛ بنابراین برای انتخاب کتاب عکس مناسب باید این دو مورد را در نظر گرفت. کتاب عکس براساس کاربرد و هدف مخاطب به انواع مختلفی تقسیم بندی میشود که در ادامه به چند مورد می پردازیم.

اندازه استاندارد چاپ کتاب عکس به جهت و تعداد عکس ها بستگی دارد

  • کتاب عکس مربعی شکل برای مواقعی کاربرد دارد که تعداد عکس پرتره و منظره باهم برابر است زیرا این کتاب عکس می تواند ترکیبی از چیدمان ها و جهت گیری ها را در خود جای دهد. معمولا اندازه های استاندارد کتاب عکس مربعی شامل ۸×۸، ۱۰×۱۰ و ۱۲×۱۲ هستند.
  • کتاب عکس هایی که برای مناظر طبیعی و چشم انداز های طبیعت تهیه می شوند، نسبت به کتاب عکس های مربعی و پرتره کلاسیک تر هستند. اندازه استاندارد این کتاب عکس ها شامل  ۶×۸، ۸×۱۱، ۱۱×۱۴ و ۱۲×۱۶ هستند.
  • کتاب عکس های پرتره بیشتر هنگامی که عکس ها در زوایای مختلف و نزدیک باشد، کاربرد دارد. اندازه استاندارد کتاب عکس پرتره شامل ۱۱×۸، ۱۶×۱۲ و ۱۴×۱۱ است.
مدل کتاب عکس  اندازه کتاب عکس (cm) اندازه کتاب عکس (In)
مربعی  ۲۰×۲۰ ۸×۸
۲۵×۲۵ ۱۰×۱۰
۳۰×۳۰ ۱۲×۱۲
مناظر و چشم انداز ها ۲۰×۱۵ ۶×۸
۲۸×۲۰ ۸×۱۱
۳۵×۲۸ ۱۱×۱۴
۴۰×۳۰ ۱۲×۱۶
پرتره ۲۰×۲۸ ۸×۱۱
۲۸×۳۵ ۱۱×۱۴
۳۰×۴۰ ۱۲×۱۶

سوالات متداول شما در مورد چاپ کتاب عکس دیجیتال

  • فرمت های مختلف کتاب عکس چیست؟

در کتاب عکس  ۷ اندازه و نوع پوشش مختلف داریم که شما گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. اندازه و فرمت فتوبوک ها از آلبوم‌های عکس بزرگ با فرمت lay flat تا کتاب‌های عکس ۶×۸ می باشد.

  • برای چاپ دیجیتال کتاب عکس باید چند صفحه طراحی کرد؟

برای ساخت کتاب عکس حداقل به ۲۰ صفحه نیاز داریم، بنابراین اگر فتوبوک شما فقط ۲۰ صفحه باشد نمی توانید صفحات آن را حذف کنید. حداکثر تعداد صفحات  فتوبوک به اندازه و طرحی که انتخاب کردید بستگی دارد اما به طور معمول حداکثر صفحات در کتاب عکس ۱۵۰ صفحه می باشد.

  • معمولا چه تعداد تصویر در چاپ دیجیتال کتاب عکس بکار میرود؟

تعداد تصاویر در کتاب عکس از ۱۲ عکس شروع  میشود و تا بیش از ۳۰۰ عکس ادامه دارد، اما به طور معمول تعداد تصاویر در کتاب عکس بین ۵۰ تا ۱۰۰ است.

  • مناسب ترین نوع چاپ برای کتاب عکس ها چیست؟

چاپ دیجیتال بعلت کیفیت بالا بهترین گزینه برای چاپ کتاب عکس ها میباشد که از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه و مناسب است. در شبدا میتوانید کتاب عکس های خود را در بالاترین کیفیت چاپ کنید.

  • آیا میتوان به صورت آنلاین چاپ دیجیتال کتاب عکس را سفارش داد؟

بله. فقط کافی است فایل دیجیتالی کتاب عکس خود را به شبدا بفرستید تا در کمترین زمان ممکن آن را به صورت رایگان برایتان ارسال کنیم.

  •  کجا میتوان کتاب عکس های خود را چاپ  کرد؟

از آنجایی که کتاب عکس ها از توجه ویژه ای برخوردارند و حساسیت های لازم را برای چاپ آها باید در نظر گرفت ما در اینجا به شما سایت شبدا را معرفی میکنیم. شبدا با بیش از ۱۰ سال تجربه در چاپ دیجیتال، کتاب عکس های شما را با بهترین کیفیت به چاپ میرساند. پس بدون نگرانی کار را به کاردان بسپارید.

  • هزینه چاپ دیجیتال کتاب عکس چقدر است؟

هزینه چاپ دیجیتال کتاب عکس بسته به عوامل متعددی چون تعداد صفحات، نوع کتاب عکس و اندازه آن بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر درمورد قیمت چاپ دیجیتال کتاب عکس میتوانید به سایت شبدا مراجعه کنید. برای اطلاع از قیمت چاپ دیجیتال میتوانید مقاله “صفر تا صد قیمت چاپ دیجیتال کتاب” را مطالعه کنید.

به پایان آمد این مقاله شبدا همچنان باقی است

حال که به پایان این مقاله رسیدیم حتما به فکر چاپ دیجیتال کتاب عکس مختص خودتان افتاده اید و مشتاق هستید هر چه سریعتر آن را طراحی و به چاپ برسانید. شبدا در اینجاست تا در این مسیر شما را همراهی کند. شبدا با بیش از ۱۰ سال تجربه و به کارگیری افراد حاذق در امر چاپ و طراحی با دستگاه های پیشرفته دیجیتالی سفارشات شما را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام میدهد. پس بدون معطلی به سایت شبدا بروید و عکس های خود را برای چاپ کتاب عکس به سایت بفرستید. با ثبت اولین سفارش چاپ دیجیتال کتاب در شبدا هزینه طراحی را مهمان ما باشید. ارسال سفارشات به تمامی نقاط کشور رایگان می باشد. در صورت هر گونه پرسش و ابهام برای ما کامنت بگذارید یا با مشاورین ما در شبدا تماس حاصل فرمایید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

با ما کار کنید

۹:۰۰ صبح - ۷:۰۰ شب

برای ما بنویسید

Shabdadigital@gmail.com

با ما تماس بگیرید ۹ صبح - ۸ شب

۰۹۱۲ ۲۸۸ ۵۲۵۴