خدمات چاپ دیجیتال

کتابت رو دیجیتالی چاپ کن

هر روز که چشم باز میکنیم علم و فناوری یه قدم رو به پیشرفت حرکت کرده و زندگی ما را تحت الشعاع قرار میدهد یکی از این فناوری های فوق العاده کاربردی چاپ دیجیتال است. با ظهور دیجیتال در صنعت چاپ تحول عظیمی در این حوزه شکل گرفت و چاپ افست را به نوعی گوشه نشین کرد. در ادامه در مورد چاپ دیجیتالی توضیحات بیشتری را برای شما ارائه می دهیم.  

چاپ کتاب دیجیتالیش خوبه…

آیا تا به حال کتابی را به چاپ رساندید که از کیفیت چاپ ناراضی باشید؟ با وجود چاپ دیجیتالی دیگر نگران چاپ کتاب خود نباشید. در این قسمت به ویژگی های چاپ دیجیتالی می پردازیم تا بتوانید درک بهتری از این نوع چاپ داشته باشید.

نکاتی که باید در مورد چاپ دیجیتالی کتاب دانست

  • اگر به دنبال کسب درآمد از راه چاپ کتاب هستید و در تیتراژهای بالای ۵۰۰ جلد میخواهید کتاب چاپ کنید بهتر از چاپ افست استفاده شود ولی اگر کار نویسندگی را به تازگی شروع کرده اید و تجربه کافی در مورد نوع مخاطب و سلیقه آن ندارید و میخواهید در تیتراژ های پایین کتاب چاپ کنید بهترین گزینه چاپ دیجیتالی است.
  • اگر در هنگام چاپ دیجیتالی متوجه اشکالی در طراحی یا نوشتار کتاب  شدید به راحتی میتوانید دستگاه را متوقف کنید و به اصلاح آن بپردازید.
  • ابعادی که در چاپ دیجیتال بکار میرود شامل : A۴،A۵،A۳ و SRA۳ 

مزیت های چاپ دیجیتالی 

بی شک در چاپ دیجیتالی مزیت هایی وجود داشته که از چاپ افست در حوزه چاپ کتاب پیشی گرفته و بیشتر مورد استقبال ناشران و نویسندگان است. مزیت های چاپ دیجیتال به شرح زیر است : 

  • کیفیت چاپ دیجیتالی با کیفیت چاپ افست برابری می کند. پس با چاپ دیجیتال کتاب تان را با همان کیفیت اما سریعتر از همیشه چاپ کنید
  • کتاب تان را در سریع ترین حالت ممکن چاپ کنید. در چاپ دیجیتالی برخلاف چاپ افست پیش نیازی برای چاپ لازم نیست و با داشتن تنها یک فایل چاپ صورت میگیرد. بنابراین  سرعت چاپ دیجیتال بسیار بیشتر از چاپ افست می باشد. پس بدون استرس و نگرانی کتاب خود را به موقع به دست مخاطب برسانید
  • از مزیت های مهم چاپ دیجیتال میتوان به مقرون به صرفه و کم هزینه بودن اشاره کرد 
  • کار کردن با چاپ دیجیتالی بسیار آسان است. شما میتوانید به راحتی متن و یا صفحات رنگی و سیاه سفید را تغییر دهید بدون اینکه مشکلی در چاپ ایجاد شود. پس  اعمال تغییر در چاپ دیجیتالی امکان پذیر است .
  • برای چاپ دیجیتالی نیاز به نگهداری فیلم ها و زینک ها نیست و ناشر می تواند به صورت هفتگی کتاب خود را به چاپ کند

چاپ دیجیتال در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟

از شگفتی های چاپ دیجیتالی کاربرد بالا آن در هر زمینه ای است. شما میتوانید چاپ دیجیتالی را در زمینه هایی مثل چاپ کتاب، لیبل، کارت ویزیت،بروشور، کاتالوگ و پوستر، منوهای رستوران و کافی شاپ، سازه هی نمایشگاهی و جزوات درسی و… استفاده کنید. 

کتابت رو با شبدا سریع چاپ کن

اگر زمانی برای انتشار کتاب شما باقی نمانده فقط کافیست فایل طراحی کتاب خود را برای ما در شبدا بفرستید. سایت شبدا کتاب های شما را در کمترین زمان با کیفیت ترین حالت ممکن چاپ میکند. کافی است همین الان برای چاپ کتابتان با یکی از راه های ارتباطی ما تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان کتاب خود را به دست مخاطبان خود برسانید.

با ما کار کنید

۹:۰۰ صبح - ۷:۰۰ شب

برای ما بنویسید

Shabdadigital@gmail.com

با ما تماس بگیرید ۹ صبح - ۸ شب

۰۹۱۲ ۲۸۸ ۵۲۵۴