تکثیر جزوات آموزشی مدارس شبدا

فصل امتحانات در مدارس زمانی است که دانش‌آموزان در تکاپوی یافتن جزوات درسی خود هستند. معمولاً تعداد جزوه‌هایی که آن‌ها در این زمان نیاز دارند زیاد بوده و نمی‌توانند همه آن‌ها را در یک روز تهیه کنند. از طرفی در زمان امتحانات همه مراکز چاپ و تکثیر جزوه شلوغ هستند؛ لذا لازم است آن‌ها محلی را برای تهیه کردن جزواتشان پیدا کنند که بتواند جزوه را با قیمت و کیفیتی خوب و در زمان مناسب به آن‌ها ارائه کند.

در تکثیر جزوات مدارس باید به چه نکاتی توجه شود؟

تحویل دادن به موقع جزوات: اولین نکته‌ای که مراکز تکثیر جزوات مدارس باید به آن دقت داشته باشند این است که جزوات را در زمانی مناسب به دانش‌آموزان تحویل دهند. برای رعایت این نکته، لازم است سرعت چاپ در این مراکز بالا باشد.

خوانا بودن: یکی دیگر از نکاتی که باید در تکثیر جزوات به آن‌ها توجه شود، خوانا بودن متن است. فونت مناسب نوشته‌ها و چاپ کامل متون و تصاویر از جمله مواردی است که باعث خواناتر شدن جزوات خواهد شد.

تحویل منظم جزوات: جزوه‌ها باید به درستی و به صورت فصل‌بندی شده به دانش‌آموزان تحویل داده شود. عدم نظم در جزوه‌ها می‌تواند باعث نارضایتی آن‌ها بشود.

استفاده از کاغذ‌های باکیفیت: جزواتی که در مدارس برای دانش‌آموزان کنکوری استفاده می‌شوند، لازم است با استفاده از کاغذ‌های باکیفیت تکثیر شوند که مدت زمان بیشتری دوام داشته باشند.

قیمت مناسب: از آنجایی که تعداد جزواتی که دانش‌آموزان باید تهیه کنند معمولاً زیاد است، آن‌ها ترجیح می‌دهند جزوه‌ها را از جایی خریداری کنند که قیمت مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تری دارد.

صحافی کردن صحیح جزوات: مراکز تکثیر جزوات مدارس، باید آن‌ها را به درستی صحافی کنند و سپس تحویل دانش‌آموزان بدهند. صحافی کردن جزوه به این منظور انجام می‌شود که بین صفحات مختلف آن انسجام و نظمی برقرار بوده و از هم جدا نشوند.

انواع روش صحافی جزوات

binding-glue-for-books

صحافی با چسب سرد

چسب سرد، کشسانی بالایی داشته و می‌تواند صفحات جزوه را بسیار محکم به هم بچسباند به صورتی که آن‌ها از یکدیکر جدا نشوند.

02-fastbind-pur-eva-xt-hot-melt-perfect-binder

صحافی با چسب گرم

در این مدل از صحافی کردن، چسب‌ها را با استفاده از حرارت برروی صفحات می‌چسبانند. همین مسأله باعث می‌شود مقاومت جزوه‌ها بسیار بیشتر باشد.

manganeyi

صحافی منگنه‌ای

این روش صحافی کردن برای جزواتی مناسب و رایج است که تعداد صفحات کمتری دارند.

صحافی فنری یا سیمی

رایج‌ترین روش صحافی جزوات با تعداد صفحه زیاد، صحافی سیمی است. در این روش، ابتدا کناره‌های جزوه را با دستگاه سوراخ کرده و سپس سیم‌هایی را به صورت فنر از داخل آن عبور می‌دهند. صفحات جزوه‌هایی که با این روش صحافی شده‌اند را می‌توان به صورت ۳۶۰ درجه چرخاند بدون اینکه آسیب ببینند.

خدمات تکثیر جزوات مدارس

پرینت رنگی

برای جزواتی که عکس‌ها و نمودار‌هایی خاص دارند که لازم است جزئیاتشان مشخص باشد، بهتر است پرینت رنگی انجام شود. انجام پرینت رنگی از خدمات شبدا برای مدارس است.

تکثیر و کپی جزوات

شبدا در فصل امتحانات، تکثیر و کپی هر گونه جزوه برای دانش‌آموزان مدارس را با قیمت مناسب، سرعت بالا و کیفیت چاپ بسیار عالی انجام می‌دهد.

پرینت معمولی

برای چاپ اکثر جزوات و کتاب‌ها، می‌توان از پرینت معمولی یا سیاه و سفید استفاده کرد. یکی از خدمات شبدا، انجام پرینت‌های معمولی برای مدارس و دانش‌آموزان است.

چرا چاپ و تکثیر شبدا پرینت؟

سوالات متداول

هزینه تکثیر جزوات برای هر صفحه ثابت بوده و پس از تعیین شدن تعداد کامل صفحات، می‌توان قیمت را محاسبه نمود.

زمان تحویل بستگی به تعداد صفحات جزوه شما خواهد داشت. هرچه صفحات بیشتر باشد، زمان بیشتری برای تکثیر آن‌ها نیاز خواهد بود.

روش‌های صحافی چسبی و سیمی می‌توانند ماندگاری بیشتری را برای جزوه شما فراهم کنند.

نوع روشی که برای صحافی کردن جزوه انتخاب می‌شود، بستگی به تعداد صفحات آن دارد و برای همه جزوه‌ها یکسان نیست.

با ما کار کنید

۹:۰۰ صبح - ۷:۰۰ شب

برای ما بنویسید

Shabdadigital@gmail.com

با ما تماس بگیرید ۹ صبح - ۸ شب

۰۹۱۲ ۲۸۸ ۵۲۵۴