چاپ با تیراژ کم

صفر تا صد چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم

امروزه نویسندگان و ناشران برای چاپ از چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم استفاده میکنند. اما چرا برای چاپ کتاب در تیراژ کم از چاپ دیجیتال استفاده میکنند؟ چرا از چاپ افست در تیراژ کم استفاده نمیشود؟ فرآیند چاپ دیجیتال با تیراژ کم چگونه انجام میشود؟ اگر کار نویسندگی را به تازگی شروع کردید و میخواهید کتابتان را با تیراژ کم به چاپ برساند، در این مقاله کارشناسان ما در شبدا در مورد صفر تا صد چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم صحبت خواهند کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین چاپ کتاب برای تیراژ پایین کدام است؟

در صنعت چاپ برای تیراژهای متفاوت از دستگاه های چاپ گوناگونی استفاده میکنند. از پرکاربردترین چاپ ها میتوان به چاپ افست و چاپ دیجیتال اشاره کرد. بنظر شما فرق اصلی این دو نوع چاپ چیست؟ باید گفت که چاپ افست برای تیراژهای بالا (بیش از ۵۰۰ جلد) استفاده میشود و مقرون به صرفه است اما چاپ دیجیتال بهترین نوع چاپ برای تیراژهای پایین میباشد. اگر چاپ کتاب با تیراژ کم را در نظر دارید می توانید با چاپ دیجیتال در کمترین زمان آن را به چاپ برسانید. چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم علاوه بر اقتصادی بودن بسیار با کیفیت می باشد که نظر ناشران و نویسندگان را برای چاپ کتابشان  به خود جلب کرده است. پس چاپ دیجیتال بهترین گزینه در چاپ کتاب با تیراژ کم میباشد. برای اطلاعات بیشتر از چاپ دیجیتال میتوانید به مقاله “چاپ دیجیتال کتاب” مراجعه کنید.

برای چاپ کتاب با تیراژ کم از چاپ دیجیتال استفاده گنید

کاربرد چاپ دیجیتال 

قبل از اینکه درمورد مزیت چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم صحبت کنیم، باید بدانیم که از چاپ دیجیتال در چه زمینه هایی استفاده میشود. چاپ دیجیتال امروزه در صنعت چاپ بسیار پیشرفت چشمگیری داشته است. یکی از زمینه های کاربردی چاپ دیجیتال، چاپ دیجیتال کتاب کودک است. در تمامی کتاب های کودک از تصاویر گرافیکی استفاده شده است که با چاپ دیجیتال میتوان با بهترین کیفیت آن تصاویر را چاپ کرد. از چاپ دیجیتال علاوه بر چاپ کتاب در زمینه های مختلفی استفاده می شود که به صورت موردی برای شما بیان کردیم.

  •  چاپ انواع سربرگ ها
  • برگه های تبلیغاتی
  •  تراکت ها
  • کارت ویزیت
  • کتاب راهنما
  • ست اداری
  • و..

مزیت چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم

  • اگر کار نویسندگی را به تازگی شروع کردید و از باراز فروش و تقاضا کتاب آگاهی و تجربه لازم را ندارید، به شما پیشنهاد میکنیم تا کتاب خود را ابتدا در تیراژ کم چاپ کنید و سپس در صورت فروش تمامی نسخه ها و تقاضای مخاطبین می توانید کتاب خود را در تیراژهای بالاتر به چاپ برسانید.
  • چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم برای اساتید دانشگاهی بسیار گزینه مناسبی است. زیرا انتشار کتاب از طرف اساتید دانشگاه بیشتر هدف ارتقای شغلی و تحصیلی است. پس نیازی به چاپ کتاب در تیراژهای بالا را ندارند.
  • امروزه دانشجویان ارشد در زمینه های مختلف اقدام به چاپ کتاب برای ارتقا سطح تحصیلی خود انجام میدهند. دانشجویان اساسا پایان نامه خود را به صورت یک جلد کتاب برای دانشگاه به چاپ میرسانند. دانشجویان ارشد با چاپ تک جلدی کتابشان با یک تیر دو نشان را هدف قرار می دهند، هم هزینه کمی را برای چاپ پرداخت کرده اند و هم به صورت قانونی کتابشان را ثبت کرده اند و می توانند از مزیت های چاپ کتاب بهره مند شوند. پس چاپ دیجیتال کتاب با تیراژکم میتواند کمک زیادی برای به هدف رساندن دانشجویان از نظر تحصیلی باشد.
  • امروزه بعلت رکود بازار نشر و چاپ، بسیاری از نویسندگان برای کاهش ضرر های مالی احتمالی کتاب های خود را در تیراژهای کم به چاپ میرسانند. بنابراین چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم تنها گزینه روی میز برای جلوگیری از ضرر مالی احتمالی است.

سفارش چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم یک فرصت طلایی برای تمام کسانی که میخواهند با سرمایه گذاری اندک کتابشان را به چاپ برسانند.

نحوه محاسبه هزینه چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم

برای اینکه بخواهیم از هزینه چاپ دیجیتال کتاب در تیراژ کم را محاسبه کنیم باید چند مورد را در نظر بگیریم که شامل تعداد صفحات کتاب، تیراژ کتاب و قطع کتاب است. پس از مشخص شدن جزئیات و ویژگی های کتاب، میتوانید هزینه چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم یا زیاد را محاسبه کنید. قبل از اینکه فرمول محاسبه هر جلد کتاب را برای شما شرح دهیم، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع بیشتر از قیمت چاپ دیجیتال کتاب میتوانید به مقاله “صفر تا صد قیمت چاپ دیجیتال” مراجعه کنید.

 

فرمول محاسبه هزینه چاپ دیجیتال کتاب 

هزینه چاپ برای هر جلد کتاب = ۲۰ درصد + (قیمت جلد کتاب + (تعداد صفحه* قیمت کاغذ))

فرمول محاسبه هزینه چاپ دیجیتال برای هر جلد کتاب

جدول هزینه های چاپ ديجيتال كتاب

در این قسمت برای شما جدولی برای آگاهی بیشتر از قیمت چاپ دیجیتال هر جلد کتاب تهیه شده است.

ردیف نوع قطع کتاب ابعاد کتاب تعداد صفحات کتاب قیمت هر جلد کتاب (بر حسب تومان)
۱ جیبی ۱۰۸×۱۴۸ ۱۰۰۰ برگ به بالا ۱۵۰
۲ رقعی ۲۱۰×۱۴۸ ۱۰۰۰ برگ به بالا ۱۸۵
۳ وزیری ۲۴۵×۱۷۵ ۱۰۰۰ برگ به بالا ۲۰۰
۴ رحلی ۲۱۰×۲۹۷ ۱۰۰۰ برگ به بالا ۲۵۰

برای بررسی قیمت دقیق سفارش های خود میتوانید به سایت شبدا مراجعه کنید. فقط کافیست ویژگی ها و مواردی که برای چاپ کتابتان در نظر گرفته اید را وارد کنید و از هزینه چاپ دیجیتال کتابتان آگاه شوید.

سفارش چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم

شاید تصمیم گیری در انتخاب تیراژ مناسب برای کتابتان سخت باشد. اگر تیراژ کتاب خود را بدون در نظر گرفتن مخاطب و بازار فروش کتاب انتخاب کنید، با ضرر مالی زیادی مواجه می شوید. بی شک اینکه یک تیراژ مناسب برای کتابتان در نظر بگیرید بسیار کاری پیچیده و دشوار است و به سال ها تجربه و تخصص در زمینه چاپ کتاب نیاز دارد. شبدا با بیش از یک دهه تجربه در چاپ دیجیتال کتاب، با بکارگیری متخصصین حرفه ای در زمینه چاپ با تمامی موانع و شرایط فروش کتاب و بازار نشر آگاه هستند و بهترین مشاوره ها را در این زمینه به شما ارائه می دهند. شما میتوانید فایل نهایی کتابتان را برای شبدا ارسال کنید تا با مطالعه تخصصی کتاب، در مورد تیراژ مناسب کتابتان با شما در میان میگذارند. شما میتوانید صفر تا صد چاپ کتابتان را به شبدا بسپارید تا در کمترین زمان و بهترین کیفیت کتاب شما را به چاپ برساند.

مشورت با افراد متخصص برای چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم

سخن پایانی شبدا با شما

حال که با چاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کم آشنا شدید، وقت آن رسیده تا برای چاپ کتابتان اقدام کنید. یکی از معتبرترین مراکز چاپ دیجیتال کتاب، شبدا می باشد. شبدا یک ضامن معتبر برای چاپ کتاب شماست. تمامی مراحل چاپ کتاب در شبدا بصورت حرفه ای و در کمترین زمان انجام میشود. کافیست یکبار تجربه چاپ دیجیتال کتابتان را با ما امتحان کنید و کیفیت و حرفه ای بودن شبدا را با بقیه مقایسه کنید. برای شبدا مهم نیست که شما در کدام نقطه کشور زندگی میکنید، تمامی سفارشات انجام شده در شبدا به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می گردد. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در شبدا تماس حاصل فرمایید یا نظرات خود را کامنت کنید. با تشکر از همراهی شما.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

با ما کار کنید

۹:۰۰ صبح - ۷:۰۰ شب

برای ما بنویسید

Shabdadigital@gmail.com

با ما تماس بگیرید ۹ صبح - ۸ شب

۰۹۱۲ ۲۸۸ ۵۲۵۴